Monday, 3 July 2017

Welcome to my blog





Hello, my loves, I am so excited to be sharing with you my new blog. I say, "new blog" because I've spent a year away from blogging. During this time, I've lost my old blog, oh dear me!  Anyways, let me introduce myself first; my name is Glace and I am 20 something years old. I am from Brazil, originally but I am living in London (I will write a bit more about myself in another post).

This blog will be about my style, my lifestyle, ideas and thoughts on fashion. I hope you guys will enjoy reading my blog post as much as I will be enjoying writing it. So please join me in this new journey by leaving me your opinions and suggestions. 

That's all for now, don't forget to come back soon!


Olá! meus amores, eu estou muito animado a compartilhar com você meu novo blog. Eu digo "novo blog" porque passei um ano longe de blogar. Durante este tempo eu perdi meu blog antigo. De qualquer maneira, deixe-me apresentar-me primeiro; Meu nome é Glace e tenho 20 anos de idade. Eu estou morando em Londres (vou escrever um pouco mais sobre mim em outro post).


Este blog será sobre meu estilo, meu estilo de vida, idéias e pensamentos sobre a moda.


Espero que vocês gostem de ler o meu blog, tanto quanto eu estarei gostando de escrevê-lo. Então, junte-se a mim nesta nova jornada, deixando-me as suas opiniões e sugestões.


 

Follow my blog with Bloglovin
SHARE:

No comments

Post a Comment

© Amora and red . All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig